EN

MAIN STAGE


Początki gier, wybitni twórcy, sztuka i biznes

  • 1100

    OFICJALNE OTWARCIE

  • 1115

    KOMPUTERY ZŁOTEJ ERY

    Omówienie w formie dyskusji i wspominek najlepszych (i tych gorszych) komputerów lat 70 - 90 ubiegłego wieku, z naciskiem na lata 80. rzecz jasna. Przygotujcie się na falę nostalgii i często nieznanych lub zapomnianych ciekawostek.

    Tomasz "TDC" Cieślewicz, Atarionline.pl oraz Adam Zalepa, Amiga.net.pl

  • 1315

    NIE TYLKO ATARI - HISTORYCZNE PRZYGODY

    Spotkanie ekipy tworzącej od lat portal Atarionline.pl, z udziałem Wielkiego Założyciela - czyli Kaza. Załoga od nastu lat prowadzi różnorodne projekty związane z retro grami, wykopaliskami oprogramowania z zakamarków szaf, piwnic i strychów. Opowie o początkach oraz tym co robi obecnie.

    Tomasz "TDC" Cieślewicz

  • 1430

    TBA

  • 1500

    TBA

  • 1600

    TBA

  • 1800

    POKAZ FILMU "FROM BEDROOMS TO BILLIONS: THE AMIGA YEARS!"

    Znakomity dokument pokazujący wpływ niezwykłej maszyny jaką była Amiga na twórców gier wideo i o tym, jak Amiga zmieniła całą branżę i samych graczy.

  • 2000

    VHS HELL LIVE INVADES WARSAW!

    Tym razem w programie "Lady Terminator" (aka "Pembalasan ratu pantai selatan"), reż. H. Tjut Djalil, Indonezja, 1989, 82 min. Studentka antropologii zostaje opętana przez ducha starożytnej królowej. Słynący z okrucieństwa i gigantycznego libido demon rusza w miasto, aby siać śmierć i zniszczenie. Ani Terminator, ani tym bardziej lady. Ten film to nic innego jak ordynarna podróba zachodnich hitów z domieszką azjatyckiego folkloru. Czarna magia, golizna, masa akcji i sceny, które gdzieś już widzieliście. Perła kina klasy B, której wstyd nie znać.

    Mateusz Gołębiowski - legendarny Człowiek Suchar, członek VHS HELL, wytrawny kolekcjoner gier wideo i autor bloga Pikselki wstydu. Znawca absurdalnie drogich piw.

  • 2200

    POKAZ FILMU "GROWING THE 8BIT GENERATION"

    Dokument przedstawiający czasy pierwszych komputerów domowych i roli, jaką odegrała firma Commodre w tej rewolucji. W filmie pojawiają się m. in. Jack i Leonard Tramiel, Chuck Peddle, Al Charpentier, Bil Herd, Michael Tomczyk, Dave Rolfe, Richard Garriot, Jeff Minter, Andy Finkel a także Steve Wozniak, Nigel Searle, John Grant, Nolan Bushnell, Al Alcorn, Joe Decuir.

  • 1045

    OFICJALNE OTWARCIE

  • 1100

    COMMODORE: RISE AND FALL OF THE COMPUTER PIONEER (EN)

    Historia wielkiego sukcesu i spektakularnego upadku marki Commodore, opowiedziana z punktu widzenia osoby, która brała udział w tych wszystkich wydarzeniach osobiście.

  • 1200

    Q&A: BO JANGEBORG

    Twórca gier wideo ze Szwecji, specjalista od ZX Spectrum. Autor Najlepszej Gry na Świecie – czyli Fairlighta. Znany też jest ze stworzenia najbardziej popularnego na ZX Spectrum programu graficznego „The Artist”. Fairlight ukazał się w roku 1985 i był izometryczną komnatówką w klimatach fantasy. Gra wyróżniała się niezwykle dopracowaną oprawą graficzną oraz niespotykaną w tamtych czasach interaktywnością gracza i otoczenia.

  • 1300

    Q&A: MIKE DAILLY

    Zapisał się w historii jako członek ekipy DMA Design (tworzącej dla Psygnosis) oraz twórca słynnych Lemmingów, dla których inspiracją stała się prosta animacja stworzona podczas eksperymentowania z Deluxe Paintem. Stworzył też prototyp gry, która ukazała się na rynku jako Grand Theft Auto. Obecnie Mike pełni funkcję lead developera w studiu YoYo Games.

  • 1400

    RETROELEKTRONICY NA FALI

    Dzisiejsze retro to już nie tylko emulacja. W gronie hardkorowych maniaków (które zresztą szybko się poszerza) coraz częściej powstają autorskie konstrukcje elektroniczne mające na celu dopalenie starych maszyn 8 i 16 bit, usprawnienie ich działania czy wręcz zastąpienie starych modeli. Coraz częściej też poza fanowską szajbą działalność taka potrafi stać się dochodowym biznesem. O zjawisku porozmawiamy z udziałem twórców retro - hardware.

  • 1500

    Q&A: CHARLES CECIL

    Brytyjski twórca gier wideo, współzałożyciel Revolution Software. Działalność rozpoczął w roku 1980 tworząc wspólnie z Richardem Turnerem kilka tekstówek dla Artic Computing. Po zakończeniu studiów w roku 1985 kontynuował karierę jako dyrektor w Artic. Rok później założył firmę Paragon Programming i nawiązał współpracę z US Gold, a w roku 1987 został dyrektorem ds. rozwoju w US Gold. W roku 1990 wspólnie z Tonym Warrinerem, Davidem Sykesem i Noirin Carmody (obecną żoną) założył firmę Revolution Software. Pierwszą grą studia było Lure of the Temptress (1992). Najbardziej znane tytuły, które wyszły spod ręki Charlesa to seria Broken Sword, a także Beneath a Steel Sky. Aktualnie jest dyrektorem zarządzającym Revolution Games. Podczas Pixel Heaven 2017 opowie o swojej bogatej karierze i planach na przyszłość.

    Piotr Mańkowski, redaktor naczelny, PIXEL

  • 1600

    WIELKIE SPOTKANIE Z REDAKCJĄ TOP SECRET

    Legendarny Zepsół powraca pod wodzą (baczność!) Naczelnego (spocznij!) Ponownie spotkali się Marcin “Borek, Brat Marcin, Kopalny itd.” Borkowski, Dariusz “Sir Haszak” Michalski, Aleksy “Alex” Uchański, Piotr “Gawron” Gawrysiak, Rafał “Jetboy” Piasek, Bartek “VOyager” Dramczyk, Marcin “Kaczor” Baryłka, Maciej “Wiewór” Wiewiórski, Dobrochna Badora – Zawadzka...

  • 1700

    TOP SECRET: AUTOGRAFY

    Przynieście swoje stare Top Secrety!

  • 1730

    TBA

  • 1800

    SCENA NIEZALEŻNYCH TWÓRCÓW GIER WIDEO - GDZIE JESTEŚMY, DOKĄD ZMIERZAMY?

    Rynek gier wideo wciąż się zmienia. Porozmawiamy z udziałem twórców o tym, jak rywalizować na totalnie konkurencyjnym rynku o pieniądze, a może nawet przede wszystkim o czas graczy.

  • 1900

    Q&A: ROB HUBBARD

    Brytyjski kompozytor muzyki elektronicznej, znany głównie dzięki imponującej liczbie utworów skomponowanych do gier komputerowych w latach 80. i na początku lat 90. XX wieku. Zaczynał jako programista 8-bitowego komputera Commodore 64 i z twórczości na tę platformę jest najbardziej znany. W języku BASIC oraz asemblerze programował układ dźwiękowy SID tego komputera. Opracowywał też muzykę dla innych ówczesnych komputerów domowych, jak np. Atari XL/XE. W 1989 roku Hubbard został zatrudniony w firmie Electronic Arts jako kompozytor, a później jako kierownik ds. udźwiękowienia. Pracował tam do 2002 roku. Najbardziej znane chiptunes stworzone przez Roba to ścieżki dźwiękowe do takich gier jak Commando, International Karate, Jet Set Willy czy Populous.

  • 2000

    AFTERPARTY

    Ufff, czas na odpoczynek i integrację. Zapewniamy doborowe towarzystwo, optymalnie zaopatrzone bary i wyjątkowe koncerty – szczegóły niebawem.

PROGRAM 2016

PREZENTACJE, DYSKUSJE, BIZNES I WSPOMNIENIA

Wspomnienia starych dobrych czasów z pierwszej ręki – bezpośrednio od tych, którzy brali udział w początkach elektronicznej rozrywki. Do tego dyskusje na całkiem współczesne tematy związane z kulturą gier wideo, gamedevem, biznesem i sztuką. Wszystko w przyjaznej atmosferze i z udziałem wyjątkowych gości specjalnych.

Szczegółowy program niebawem, poniżej agenda edycji 2016.


3.06.2016 / PIĄTEK / SCENA GŁÓWNA

18.00 VHS HELL INVADES WARSAW

Specjalny pokaz Double Feature LIVE by VHS HELL. Oznacza to, że ścieżki dialogowe puszczanych filmów będą czytane/improwizowane na żywo przez lektorów. Przygotujcie się na oporową dawkę nostalgii oraz absurdu!
WIĘCEJ INFORMACJI

21.00 GROWING THE 8BIT GENERATION - POKAZ FILMU (EUROPEJSKA PREMIERA!)

Dokument przedstawiający czasy pierwszych komputerów domowych i roli, jaką odegrała firma Commodre w tej rewolucji. W filmie pojawiają się m. in. Jack i Leonard Tramiel, Chuck Peddle, Al Charpentier, Bil Herd, Michael Tomczyk, Dave Rolfe, Richard Garriot, Jeff Minter, Andy Finkel a także Steve Wozniak, Nigel Searle, John Grant, Nolan Bushnell, Al Alcorn, Joe Decuir.
ZOBACZ TRAILER


 4.06.2016 / SOBOTA / SCENA GŁÓWNA

10.45 OFICJALNE OTWARCIE I PRZYWITANIE GOŚCI

11.00 Q&A: PETRO TYSCHTSCHENKO (EN)

Rozpoczął współpracę z firmą Commodore w roku 1982, by po pewnym czasie zostać osobą odpowiedzialną za sprzedaż modeli VIC-20 i C64 w Europie. Po bankructwie Commodore został prezesem Amiga Technologies. Petro pozostaje nadal aktywny w środowisku fanów i użytkowników Amigi, często odwiedzając przeróżne spotkania na całym świecie.

MODERATOR: Tomasz Marcinkowski, Muzeum Historii Komputerów i Informatyki

12.00 JON HARE (1966 – 2016): MOJA PASJA TO FUTBOL

Jon Hare opowie o swojej bogatej karierze twórcy gier od samych jej początków do projektu Sociable Soccer.

12.45 PRZERWA NA PAC-MANA

13.15 KONFERENCJA CDP.PL

Już od ponad dwudziestu lat CDP.pl wydaje i dystrybuuje gry na polskim rynku. Podczas Pixel Heaven zaprezentuje zupełnie nową działkę swojej działalności.

13.45 Q&A: PETER MOLYNEUX (EN)

Nietuzinkowy, legendarny, często budzący kontrowersje twórca już od 40 lat zaznacza swoją obecność w branży gier wideo. Był założycielem i szefem kultowego Bullfrog Productions, któremu zawdzięczamy klasyki takie jak Syndicate, Populous, Theme Park czy Dungeon Keeper – tytuły, które wyprzedzały swój czas i wielokroć dyktowały kierunek rozwoju gier jako medium. Stworzył też i przewodził Lionhead Studios, które podarowało graczom barwną i oryginalną serię Fable.

MODERATOR: Piotr Mańkowski, redaktor naczelny magazynu PIXEL

15.00 PANEL DYSKUSYJNY: DYSTRYBUCJA GIER W DOBIE REWOLUCJI CYFROWEJ. SZANSE I ZAGROŻENIA DLA WYDAWCÓW I DEVELOPERÓW.

Jeden globalny rynek, różne formy dystrybucji, rozbieżne interesy, wiele platform. Jak będzie wyglądała przyszłość dystrybucji i dostępności dóbr cyfrowych? Jakie szanse i zagrożenia stoją przed wystawcami, dystrybutorami i developerami?

PANELIŚCI: Adrian Chmielarz, The Astronauts; Michał Gembicki, ceo, CDP.PL; Szymon Bryła, Artifex Mundi; Jacek Głowacki, Techland

MODERATOR: Marek Czerniak, magazyn PIXEL, Fundacja Indie Games Polska

15.45 Q&A: BEN DAGLISH (EN)

Wszechstronny muzyk i kompozytor. Twórca wielu soundtracków do gier na ZX Spectrum, C64, Amstrada i oczywiście Amigę. Najgłośniejsze z nich to ścieżki dźwiękowe do The Last Ninja, Deflektor, Gauntlet, Auf Wiedersehen Monty czy Switchblade. Ben nadal jest aktywnym twórcą, udziela się m. in. w retro – kapeli SID80s.

MODERATOR: Rafał Wiosna i Bartek Dramczyk

16.15 BRACIA OLIVER: OD WSPANIAŁYCH LAT 80′ DO PROJEKTU SKYSAGA (EN)

Philip i Andrew Oliver, aka „The Oliver Twins”, są jednymi z pionierów branży gier komputerowych w Wielkiej Brytanii. Karierę twórców rozpoczęli już w szkole, by pod koniec lat 80′ zostać jednymi z najbardziej uznanych i popularnych twórców gier, głównie na platformy ZX Spectrum oraz Amstrad. Stworzyli w sumie 34 gry, które osiągnęły łączną sprzedaż wówczas na poziomie 5 milionów kopii, wśród nich oczywiście seria z Dizzym, wiele symulatorów pod szyldem Codemasters czy Ghost Busters 2. W roku 1990 bracia założyli studio Blitz Games, które w szczytowym momencie zatrudniało ok. 230 osób i pracowało dla takich gigantów jak Activision, Electronic Arts, Hasbro, Microsoft, THQ, Namco, Konami, Intel, Disney, DreamWorks czy Sony. W roku 2013 założyli studio Radiant Worlds i skupiają się na przygotowaniu sandboxowego MMO w formule F2P – SkySaga.

17.00. JAK ZNALEŹĆ WYDAWCÓW, INWESTORÓW I GRACZY? POZNAJ INNOWACYJNĄ PLATFORMĘ ADOPTMYGAME

AdoptMyGame jest serwisem B2B, który oferuje twórcom gier na całym świecie unikalne cyfrowe miejsce do znalezienia wydawców, inwestorów i graczy. Oferuje możliwość interaktywnej prezentacji gier przez 
 developerów wydawcom z całego świata. Nowoczesny sposób wizualizacji i możliwość szybkiego przeglądania 
 i filtrowania dziesiątek gier przez publisherów są unikalnym atutem portalu.

PRELEGENT: Jakub Pieczykolan, Prezes Zarządu QubicGames S.A.

17.30 WSPÓŁPRACA DEWELOPERA Z WYDAWCĄ – SZANSE I RYZYKA

Zastanawiasz się, jak pokazać grę światu? Zrobić to samodzielnie, czy może nawiązać współpracę z wydawcą? Dowiedz się jak rozmawiać z wydawcą, jakie materiały przygotować by przyciągnąć jego uwagę, jak przygotować się do negocjacji, na co zwrócić szczególną uwagę przy kontrakcie. Poznaj możliwości wsparcia, jakie twórca może otrzymać od wydawcy (poczynając od wsparcia produkcyjnego, poprzez marketing, dostarczanie gry do odpowiednich kanałów dystrybucji) i z czym to się wiąże.

PRELEGENT: Krzysztof Kusak, business development manager, Vivid Games S.A.

18.00 TWÓRCY GIER: CZY NALEŻY ICH WSPIERAĆ?

Polski sektor gier wideo rozwija się wyjątkowo dynamicznie i odnosi konkretne sukcesy w skali światowej. Bez wątpienia jest to wizytówka naszego kraju, która znakomicie może służyć promocji „polskiej marki”. Ale czy instytucje państwowe i samorządowe powinny się zaangażować we wsparcie branży? Czy oferowane przez nie wsparcie zawsze odnosi zamierzony skutek? Czy może szkodzić? Czy rozwój małych studiów niezależnych jest w interesie wielkich firm?

PANELIŚCI: Michał Olszewski, Wiceprezydent m. st. Warszawy; Lech Kończak, Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP; Olena Kolikhova, Microsoft Polska; Paweł Miechowski – 11 bit studios; Maciej Miąsik, Pixel Crow; Krzysztof Maliński, Huuuge Games

MODERATOR: Marek Czerniak, magazyn PIXEL, Fundacja Indie Games Polska

20.00 CEREMONIA PRZYZNANIA NAGRÓD PIXEL.AWARDS 2016

21.00 AFTERPARTY


5.06.2016 / NIEDZIELA / SCENA GŁÓWNA

11.00 GRY WCHODZĄ NA BILLBOARDY

Gry coraz silniej przebijają się do świadomości masowego odbiorcy. Wchodzą do przestrzeni miejskich. Jakie ma to konsekwencje ma dla działów marketingu, core’owych graczy i samych gier? Które nośniki reklamowe są „growe”, a które nie? Czym różni się Fallout 4 od szamponu? Jak skutecznie reklamować gry?

PRELEGENT: Łukasz Gręda, creative manager, ADMIND Creative Agency

11.20 EXPANSION PACK VS. DLC

DLC to dla niektórych rzecz nieszkodliwa, dla innych największa choroba współczesnej branży gier. Jaka jest prawda? DLC to część procesu, który zachodzi w branży od wielu lat i ma ogromne konsekwencje dla systemu dystrybucji, marketingu i wreszcie sposobu, w jaki gramy w gry. Co stoi za „fenomenem” DLC? Jak zmienia się proces powstawania i finansowania gier? Jak dobrze sprzedać DLC?

PRELEGENT: Łukasz Gręda, creative manager, ADMIND Creative Agency

11.40 MONITORING INTERNETU NIEODKRYTĄ BAZĄ WIEDZY O GRACZACH – PRAKTYCZNE PRZYKŁADY KORZYŚCI DLA WYDAWCÓW

Warto wykorzystywać współczesne możliwości i obserwować prawdziwe zachowania i reakcje graczy na grę. Jak skutecznie analizować ich zachowania w dniu premiery, jaki śledzić komentarze zwiastunów, gdzie warto pojawiać się w sieci z informacjami o nowej grze? Jak śledzić i oceniać emocje towarzyszące internautom w związku z opublikowaniem nowego produktu? W jaki sposób możemy porównać wydatki przeznaczone na kampanię marketingową z natężeniem dyskusji uzyskanej w sieci – zarówno mediach społecznościowych jak i szeroko pojętym Internecie?

PRELEGENT: Kasia Zinów, research and development product manager, MONITORI

12.00 BRACIA OLIVER: OD WSPANIAŁYCH LAT 80′ DO PROJEKTU SKYSAGA (EN)

Philip i Andrew Oliver, aka „The Oliver Twins”, są jednymi z pionierów branży gier komputerowych w Wielkiej Brytanii. Karierę twórców rozpoczęli już w szkole, by pod koniec lat 80′ zostać jednymi z najbardziej uznanych i popularnych twórców gier, głównie na platformy ZX Spectrum oraz Amstrad. Stworzyli w sumie 34 gry, które osiągnęły łączną sprzedaż wówczas na poziomie 5 milionów kopii, wśród nich oczywiście seria z Dizzym, wiele symulatorów pod szyldem Codemasters czy Ghost Busters 2. W roku 1990 bracia założyli studio Blitz Games, które w szczytowym momencie zatrudniało ok. 230 osób i pracowało dla takich gigantów jak Activision, Electronic Arts, Hasbro, Microsoft, THQ, Namco, Konami, Intel, Disney, DreamWorks czy Sony. W roku 2013 założyli studio Radiant Worlds i skupiają się na przygotowaniu sandboxowego MMO w formule F2P – SkySaga.

12.45 SURVIVING „STORM”

Storm to interaktywne doświadczenie VR, jeden z ostatnich projektów UNIT9. Reżyserem jest Anrick Bregman. Utrzymany w zimowej scenerii Storm, to projekt z pogranicza filmu i gry z rodzaju “adventure survival” w której bohater jest w samym centrum potężnej burzy śnieżnej. Masz pięć minut na rozwiązanie serii zagadek i znalezienie schronienia. Z każdą mijającą sekundą jest zimniej i zimniej. Twoje ciało traci ciepło, Twoje ruchy stają się coraz wolniejsze. Masz tylko jeden cel: przeżyć. Ogrzej się albo zgiń, proste? ZOBACZ WIĘCEJ

PRELEGENCI: Maciej Zasada + Jakub Brzózka + Jakub Jakubowski, UNIT9

13.30 PANEL DYSKUSYJNY: VIRTUAL REALITY, CZY TO JUŻ TEN MOMENT?

VR pobudza wyobraźnię producentów gier i graczy od niemal 30 lat. Do niedawna były to tylko wizje i marzenia, ale od pewnego czasu mamy do czynienia z czymś poważniejszym. Giganci elektronicznego biznesu zdają się być przekonani, że nastąpił przełom. Oculus, HTC Vive, Microsoft Hololens, Playstation VR, Samsung Gear – te produkty szykują się do zajęcia kluczowych pozycji na nowym rynku. Co z tego wyniknie dla graczy, twórców i dostawców sprzętu?

PANELIŚCI: Maciej Zasada, założyciel Le Polish Bureau, tech lead, UNIT9; Bartosz Żuk, commercialisation product manager, HTC Vive; Łukasz Kur, founder & ceo, hyperbook; Wojciech Pazdur, director of development, The Farm 51 Group

MODERATOR: Robert Łapiński, wydawca magazynu PIXEL

14.15 Q&A: SPÓŁKA ALEX & GAWRON

Magia, fenomen Top Secretu i prawdziwe początki mediów społecznościowych. Weźcie swoje archiwalne wydania i rezerwujcie miejsca – może być całkiem ciasno!

MODERATOR: Piotr Mańkowski, redaktor naczelny magazynu PIXEL

15.00 ZNAK NA GRĘ I ZNAKI W GRZE. KORZYSTANIE ZE ZNAKÓW TOWAROWYCH W BRANŻY GIER WIDEO

Nieraz, jeszcze zanim wyciekną pierwsze concept arty, o tworzeniu nowej gry informuje amerykański urząd patentowy publikując zgłoszenie jej tytułu jako znaku towarowego. Atmosfera zagęszcza się, jeśli ten tytuł mógłby docelowo pozwolić na zmonopolizowanie słowa powszechnie używanego w tytułach innych gier (patrz próba zarejestrowania dla gier komputerowych znaku „ghost” przez Electronic Arts albo „candy” przez King). Czy jednak rejestrowanie znaków towarowych to tylko zabawa dla możnych świata elektronicznej rozrywki, czy również mikro-przedsiębiorcy znad Wisły rejestracja tytułu gry jako znaku może się opłacić? Z drugiej strony, jakie są reguły posługiwania się prawdziwymi znakami towarowymi w samej grze, czy protagoniści są skazani na życie w „światach noname”?

PRELEGENT: Marcin Balicki, prawnik, Instytut Allerhanda

15.30 PANEL DYSKUSYJNY: PAPIER, ONLINE, YOUTUBE, CZYLI JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ MEDIÓW GROWYCH?

Porozmawiamy w gronie wydawców i redaktorów o tym, gdzie są teraz odbiorcy treści o tematyce growej i czego dziś od mediów oczekują czytelnicy i reklamodawcy.

PANELIŚCI: Artur Kurasiński, ceo, Muse; Tomek Kreczmar, Paweł Olszewski, redaktor naczelny, Polygamia.pl;  Michał Król, redaktor naczelny Graczpospolita.pl, Radio Szczecin; Robert Łapiński, wydawca, magazyn PIXEL

MODERATOR: Michał Cichy „Krooger”, magazyn PIXEL

16.15 GAME STORY: PREMIEROWY POKAZ NOWEGO ODCINKA

Game Story to seria materiałów wideo poświęconych najgłośniejszym tytułom i przełomowym momentom w historii gier wideo. Specjalnie z okazji Pixel Heaven zaprezentujemy nowy, premierowy odcinek serii.

16.45 STARCIE DRUGIE: ATARI ST vs. AMIGA

Ring wolny, udział publiczności wskazany. Czas w końcu rozstrzygnąć, który sprzęt jest lepszy.

Uwaga. Powyższy program może ulec zmianom.

PATRONAT HONOROWY

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ZŁOTY

PARTNER SREBRNY

MAGIA PAPIERU

Partner Kreatywny

PARTNER RETRO

INDIE SUPPORTER

PARTNER TAXI

MEDIA

PRZYJACIELE

KONTAKT

Pytania, propozycje, pomysły? Napisz koniecznie!

KIEROWCA

Robert „Łapusz” Łapiński / robert@pixel-magazine.com / +48 668280363

Jestem szczęśliwym posiadaczem ZX Spectrum+ z interfejsem Kempston oraz monitora Neptun 156 (zielonego). Zapraszam na Pixel Heaven 2017.