EN

PIXEL.AWARDS


Najlepsze gry prezentowane podczas PH 2017

Kolejna edycja największego w Polsce konkursu dla niezależnych twórców gier wideo.

Zgłoszeń gier należy dokonywać do 30 kwietnia 2017 r. włącznie za pośrednictwem FORMULARZA.

Finaliści edycji 2016:

 

Pixel_Awards_2016_finalists


KATEGORIE KONKURSOWE

    • Indie Grand Prix (najlepsza gra Pixel Heaven 2017)
    • Best Gameplay (najlepsza rozgrywka)
    • Warsaw Excellence (najlepsza gra rodem z Warszawy)
    • Best Art (najlepsza oprawa audiowizualna)
    • Best Story (najlepsza historia)
    • Fresh Air (innowacyjność)
    • Best Mobile (najlepsza gra mobilna)
    • Best Multi (najlepsza gra z trybem dla wielu graczy)
    • Retro Roots (najlepsze nawiązanie do retro)
    • Big Bang! (największe zaskoczenie)
    • Best VR Experience (najlepsza gra na VR)
    • I’am Scared! (najlepszy horror)
    • Rookie of the Year (najlepszy debiut)
    • Total Blackout (najlepsza gra planszowa)

PROSTY REGULAMIN

1. Zgłoszeń należy dokonywać do 30 kwietnia 2017 r. włącznie za pośrednictwem FORMULARZA.
Zgłaszać można gry na dowolne platformy sprzętowe, a także gry planszowe i karciane.
W razie pytań, prosimy o kontakt pod adresem robert@pixel-magazine.com

2. Materiały promocyjne, które można przesyłać wraz z grą, stanowią dodatek i nie determinują ocen przyznawanych przez jury.

3. Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne, każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia do 3 gier ze swojego portfolio.

4. Tematyka zgłaszanych gier jest dowolna.

5. Dopuszczalne jest przesłanie gry, która nie miała jeszcze premiery.

6. Twórca zakwalifikowany do finału konkursu ma możliwość dostarczenia do 12 maja 2017 r. usprawnionej wersji gry konkursowej, z adnotacją o wprowadzonych zmianach, które nastąpiły od czasu pierwotnego zgłoszenia. Jurorzy oceniać będą najnowszą wersję gry.

7. Jeżeli byłeś finalistą poprzedniej edycji Konkursu, nie możesz przesłać gry, którą wówczas prezentowałeś. Możesz natomiast zgłosić grę, która brała udział w poprzedniej edycji Pixel.Awards, ale nie dostała się do grona finalistów.

8. Do konkursu nie można przedstawić gry, która była dostępna na rynku przed dniem 31 maja 2016 r. – niezależnie od formy dystrybucji, modelu płatności, czy modelu rozgrywki i dostępu.

9. KATEGORIE KONKURSOWE

  • Indie Grand Prix (najlepsza gra Pixel Heaven 2017)
  • Best Gameplay (najlepsza rozgrywka)
  • Warsaw Excellence (najlepsza gra rodem z Warszawy)
  • Best Art (najlepsza oprawa audiowizualna)
  • Best Story (najlepsza historia)
  • Fresh Air (innowacyjność)
  • Best Mobile (najlepsza gra mobilna)
  • Best Multi (najlepsza gra z trybem dla wielu graczy)
  • Retro Roots (najlepsze nawiązanie do retro)
  • Big Bang! (największe zaskoczenie)
  • Best VR Experience (najlepsza gra na VR)
  • I’am Scared! (najlepszy horror)
  • Rookie of the Year (najlepszy debiut)
  • Total Blackout (najlepsza gra planszowa)
  • Kategoria dodatkowa: Big Fish Grand Prix (nagroda dla najlepszej gry wysokobudżetowej).

O kwalifikacji danej produkcji do kategorii Big Fish Grand Prix lub Indie Grand Prix decyduje Jury biorąc pod uwagę takie czynniki jak wielkość i doświadczenie zespołu twórców, rodzaj spółki, szacowany budżet produkcji. Jury zastrzega sobie prawo do modyfikacji powyższych kategorii, w szczególności do poszerzenia kategorii, bądź nieprzyznaniu nagrody w danej kategorii.

10. NAGRODY

  • zwycięzca w każdej z kategorii otrzyma okolicznościową statuetkę oraz prawo do redakcyjnego opisu gry na łamach miesięcznika Pixel
  • ponadto zwycięzcy w kategoriach Grand Prix otrzymają do dyspozycji powierzchnię reklamową w magazynie Pixel w formacie całej strony
  • dodatkowe nagrody ufundują partnerzy i sponsorzy Pixel Heaven 2017

10. Głos odda również publiczność Pixel Heaven 2017, której opinia będzie brana pod uwagę przy wyborze obu nagród Grand Prix. Publiczność odda swój głos poprzez głosowanie podczas Pixel Heaven 2017 na wybrane tytuły spośród grona finalistów konkursu.

11. Uczestnicy Pixel Heaven 2017 podczas trwania eventu do godz. 17:00 w dniu 26 maja 2017 r. będą mieli możliwość oceny finałowych gier prezentowanych przez twórców w ramach wystawy Indie Basement i wpływu poprzez głosowanie na to, kto zdobędzie nagrodę Grand Prix. Prawo wyboru zwycięzców w poszczególnych kategoriach poza Grand Prix przysługuje wyłącznie jury.

12. Głosy oddane przez uczestników Pixel Heaven zostaną zliczone i podsumowane i dopiero w takiej postaci zyskają wagę głosu równego głosom poszczególnych członków jury.

13. Członkowi jury przysługuje prawo nieoceniania zgłoszonej do konkursu gry, gdy nie może uzyskać do niej dostępu, bądź gdy gra nie działa.

14. Jury ocenia zgłoszenia w skali punktowej 1-6 do dnia 12 maja 2017 r. włącznie i tym samym wyłania 15 najlepszych gier, które zostaną zakwalifikowane do finału.

15. Twórcy gier zakwalifikowanych do finału otrzymają bezpłatnie przestrzeń wystawienniczą w ramach wystawy Indie Basement (wyposażoną w doprowadzenie elektryczności, stół i dwa krzesła) oraz dwie karty wstępu na Pixel Heaven 2017. Ponadto wystawca ma możliwość ekspozycji bannera / rollupu reklamującego jego grę / studio. Wystawcy powinni we własnym zakresie zapewnić sobie sprzęt do prezentacji gry (tablet / laptop itp.). Finaliści mają obowiązek udziału i prezentacji gry podczas Pixel Heaven 2017. W przypadku nie zajęcia przydzielonego stanowiska przez finalistę, organizator zastrzega sobie prawo nałożenia na finalistę kary umownej w wysokości 500 PLN oraz zajęcia stanowiska przez inny podmiot.

16. Z wyłonionych 15 najlepszych gier konkursu, jury w okresie między 12 maja 2017 r. a 19 maja 2017 r. włącznie wybierze tytuły zwycięskie metodą punktacyjną z eliminacji.

18. Istnieje możliwość pojawienia się dodatkowych kategorii konkursowych we współpracy z Partnerami Pixel Heaven 2017. O takich sytuacjach będziemy informować na bieżąco.

19. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w powyższym regulaminie.

20. Powodzenia!


JURY

Marcin Borkowski
Dawny redaktor naczelny legendarnego Top Secretu, obecnie autor magazynu PIXEL.

Tomasz Gop
Od zawsze pasjonował się wymagającymi grami. Pracował przy Wiedźminie i Lords of the Fallen. Zwolennik edukacji nieformalnej na temat tworzenia gier, której wraz z gośćmi poświęca wolny czas w audycjach na kanale Przegrani.

Olenka Kolikhova
Startup & GameDev Champ w Microsoft. Jej zadaniem jest budowanie relacji i współpraca ze startupami i studiami tworzącymi gry, pomagając im zdobyć wiedzę i wsparcie, którego potrzebują, aby odnieść sukces. Lider lokalnej edycji konkursu Imagine Cup, odpowiedzialna za strategię i zarządzanie projektem oraz program akceleracyjny Imagine Cup. Główny manager projektu „Szkoła Twórców Gier”, serii szkoleń dla osób początkujących, zainteresowanych tworzeniem gier. Koordynator akceleratora „Indie Booster”, programu dla indyków, współorganizowanego przez Microsoft Polska i Fundację Indie Games Polska.

Michał Król
Pasjonat i kolekcjoner polskich gier. Piszący na blogu Graczpospolita.pl, promującym rodzime produkcje i firmy z gamedevu. Współprowadzący audycji Giermasz w Radiu Szczecin, gdzie prowadzi także kącik „Gramy po polsku” – oczywiście poświęcony polskim grom. Webmaster oraz specjalista ds. nowych i social mediów.

Artur Maksara
Związany z branżą gier komputerowych od 2009 roku. Wcześniej zajmował sie grami planszowymi i figurkowymi grami bitewnymi. Zaczynał jako tester oraz specjalista od lokalizacji i tłumaczeń, zajmował się m. in. level designem i produkcją wersji konsolowej nowej odsłony Shadow Warriora. Pracuje w warszawskim studio Flying Wild Hog.

Krzysztof Maliński
W branży gier od kilkunastu lat. Zajmował się designem, zarządzaniem projektami oraz programowaniem. Aktualnie Senior Programista w Huuuge Games. Jako wykładowca na bydgoskim UTP prowadzi zajęcia z zakresu projektowania i programowania gier oraz współpracuje ze specjalizacją Gamedec na bydgoskim UKW . „Po godzinach” twórca niezależny w Insane Code.

Maciej Miąsik
Weteran polskiej branży gier, producent, projektant, programista, współtwórca studia Detalion oraz ostatnio Pixel Crow. Znany z pracy nad pierwszym Wiedźminem, ale także wieloma innymi grami, głownie przygodowymi: Reah: Zmierz się z Nieznanym, Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, Schizm II: Kameleon, czy Sentinel: Strażnik Grobowca. Współtwórca kultowej już, ale jednej z pierwszych polskich profesjonalnych gier na PC – Electro Body. Oprócz pracy nad grami Maciej zajmuje się aktywnie edukacją branżową jako Dyrektor Programowy kursu Game Dev School oraz wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Paweł Miechowski
Senior writer w zespole 11 bit studios oraz marketingowy ninja, który pracował przy wszystkich kampaniach promocyjnych do gier 11 bit studios. W branży gier od połowy lat 90, kiedy pracował jako animator przy grze „Książę i Tchórz” wyprodukowanej przez Metropolis Software. Następnie w grupie CD Projekt a od 2010 roku w zespole 11 bit studios. Prywatnie mąż i ojciec, fan gier indie oraz piłki nożnej i wybornych trunków.

Paweł Schreiber
Jawnesny.pl, autor miesięcznika PIXEL.

Martyna Zych
W branży przeszła drogę od AAA (CD Projekt RED) przez gry casualowe (The House of Fables) do bycia pełnoetatową streamerką w partnerstwie z Twitch.tv. Obecnie pracuje jako koordynator zespołu streamerów dla GOG.com. Dzieli czas na Twitch, pisanie do Pixela i kończenie swojej autorskiej gry, Cold Hearts.

PATRONAT HONOROWY

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ZŁOTY

PARTNER SREBRNY

MAGIA PAPIERU

Partner Kreatywny

PARTNER RETRO

INDIE SUPPORTER

PARTNER TAXI

MEDIA

PRZYJACIELE

KONTAKT

Pytania, propozycje, pomysły? Napisz koniecznie!

KIEROWCA

Robert „Łapusz” Łapiński / robert@pixel-magazine.com / +48 668280363

Jestem szczęśliwym posiadaczem ZX Spectrum+ z interfejsem Kempston oraz monitora Neptun 156 (zielonego). Zapraszam na Pixel Heaven 2017.