EN

PIXEL.EXPO


Wystawa twórców, targi i networking

Część wystawowa, w ramach której swoje gry zaprezentują twórcy wyłonieni przez jury PIXEL.AWARDS, a także inni Wystawcy i Sponsorzy Pixel Heaven 2017. PIXEL.EXPO będzie stanowiło doskonałą okazję do przybicia piątki twórcom gier, poznania najnowszej oferty wydawców komiksów i gier planszowych oraz wymiany doświadczeń i nawiązywania znajomości – zarówno tych prywatnych jak i biznesowych.


Oferujemy powierzchnię wystawienniczą z możliwością aranżacji we własnym zakresie, bądź gotowe i wyposażone stanowiska ekspozycyjne o powierzchni od 4 mkw. Koszt podstawowego modułu o powierzchni 4 mkw. to 200 EUR netto, w skład wyposażenia wchodzi stół, dwa krzesła oraz doprowadzenie elektryczności. Każdy wystawca ma możliwość rozstawienia na terenie imprezy własnych elementów ekspozycyjnych, takich jak ścianki reklamowe, rollupy czy bannery.

Ponadto każdy wystawca będzie miał możliwość prezentacji gry w strefie Try My Game podczas Pixel.Connect pierwszego dnia Pixel Heaven 2017: www.pixel-connect.com

Informacje na temat rezerwacji stoisk: robert@pixel-magazine.com

WYSTAWCY

8SUNS

Witaj w świecie, w którym wcielisz się w postać zdesperowanego mieszkańca pustkowi ukaranego przez władze świątynne i skazanego na walkę o przetrwanie. W swojej niedoli będziesz zmuszony stawić czoła potężnym przeciwnikom na arenach całego imperium. Nad grą pracuje dynamicznie rozwijające się studio Viking Potatoes.

SPOTKAJMY SIĘ

A14 GAMES

Jesteśmy A14 Games - tworzymy gry opowiadające się poprzez mechanikę i to co z nią robi gracz. Na naszym stoisku będzie można zmierzyć się z grawitacją w grze 'Master Lander', w której chodzi o sprowadzanie lądownika z orbit różnych egzoplanet . Chociaż bez pixel artu, retro klimat gwarantowany!

SPOTKAJMY SIĘ

AAG STUDIO

Gry od zawsze były sztuką. Na przestrzeni lat stały się też i biznesem, co więcej jest on jednym z popularniejszych na świecie. Wychodzimy jednak z założenia, że gra w dalszym ciągu powinna być przede wszystkim dziełem, a dopiero później produktem. AAG Studio to wydawnictwo utworzone przez dotychczasowych dyrektorów, menadżerów, marketingowców, ale przede wszystkim – graczy. Graczy pełnych pasji, która jest naszym motorem napędowym.

SPOTKAJMY SIĘ

APOCALIPSIS

Apocalipsis to klimatyczna przygodówka point-and-click z wyjątkową, ręcznie rysowaną grafiką inspirowaną sztuką Durera i estetyką Dance Macabre. Gracz wraz z postępem w grze odkrywa tajemnicę głównego bohatera gry - chłopca o imieniu Harry. Premiera gry zbiegnie się z festiwalem Pixel Heaven, a wydawcą będzie Playway. Za grę odpowiedzialne jest nowe, warszawskie niezależne studio Punch Punk Games, którego ambicją jest tworzenie gier o oryginalnej stylistyce i wysokim poziomie artystycznym. Dyrektorem Kreatywnym studia jest Krzysiek Grudziński na co dzień zajmujący się również reżyserią teledysków i reklam. Latem 2017 studio planuje zacząć pracę nad swoim drugim tytułem -atmosferycznym survival-horrorem.

SPOTKAJMY SIĘ

ARTIFEX MUNDI

Jesteśmy jednym z największych producentów i wydawców gier przygodowych na świecie, znanym z takich serii jak Enigmatis, Nightmares from the Deep czy Grim Legends. W portfolio Artifex Mundi znajduje się ponad 50 tytułów, dostępnych na wielu platformach, m.in na PC, Mac, iPhone, iPad, Android, Windows, PlayStation oraz Xbox One. Zatrudniamy ponad 150 wyjątkowych ludzi, dzięki pracy których możemy zabierać graczy w podróże po niezwykłych światach pełnych niesamowitych historii i wciągających zagadek. Próbujemy także swoich sił w innych gatunkach takich jak hack’n’slash (Bladebound) czy match-3 (Cute Dragons). Niedawno powołaliśmy również do życia inicjatywę amLab. To wewnętrzne „laboratorium gier” Artifex Mundi, którego celem jest tworzenie prototypów z różnych gatunków i weryfikacja ich przez samych graczy na możliwie najwcześniejszym etapie. Ważną częścią tych testów będzie nasza wizyta na Pixel Heaven 2017.

SPOTKAJMY SIĘ

ATOMIC JELLY

Atomic Jelly to poznańskie studio indie powstałe z inicjatywy grupy przyjaciół pragnących twórczej niezależności. Połączyli oni doświadczenie zdobyte w pracy przy rozmaitych kreatywnych projektach, do mieszanki dodając swoją pasję... i nietypowe charaktery. W 2015 roku wykreowali pomysł, który po licznych szlifach przeobraził się w Project Remedium – ich pierwszą grę, będącą strzelanką opartą na fabule. Gracz wciela się w niej w nanobota leczącego człowieka od środka. Od 2016 Atomic Jelly są już formalnie istniejącą firmą, a od 2017 – tworzą drugi projekt "303 Squadron", grę opiewającą historię legendarnej jednostki myśliwskiej. Wpadnijcie ich odwiedzić, bo [tu wycięto jeden z suchych żartów na bazie “wart poznania zespół z Poznania”]!

SPOTKAJMY SIĘ

BIDAJ

Indie studio from Croatia presenting their first game

SPOTKAJMY SIĘ

BRAWL OF CARDS

Indie studio from Croatia presenting their first game

SPOTKAJMY SIĘ

BUDDA PLAY

Budda Play jest innowacyjnym pomysłem, opartym na znanym produkcie do wypoczynku i relaksu czyli pufach Budda Play. Klimatycznie zaaranżowane wnętrze o łącznej powierzchni ponad 230 mkw przygotowane specjalnie pod rozrywkę – 6 stanowisk z konsolami oraz kontrolerami ruchu, telewizory, rzutnik z wielkim ekranem oraz 10 komputerów. Budda Play to lokal dla każdej osoby, która poszukuje miejsca, w którym chce się odprężyć, zabawić czy zobaczyć ze znajomymi. Nie spotkasz się tu także z ograniczeniami wiekowymi! W nasze progi zapraszamy zarówno najmłodszych, jak i starszych.

SPOTKAJMY SIĘ

BULBWARE

Bulbware to niezależne, dwuosobowe studio z Krakowa. Autorzy straszno-słodkiej gry Bulb Boy, która zdobyła m.in. nagrody na festiwalach PAX East i West oraz tytuł Google Indie Masterpiece. Wychowankowie Amigi i horrorów pokroju Martwego Zła.

SPOTKAJMY SIĘ

CARROT FIELD

Od 2011 studio tworzy gry i aplikacje mobilne. Zapraszamy na nasze stoisko gdzie będziecie mogli zagrać w Twistera, czyli zremasterowaną wersję amigowego Krętacza.

SPOTKAJMY SIĘ

DOSOWISKO

Poznajcie dosa. dos to uzależniony od game jamów twórca gier niepoważnych. Na jamach dos poznał wielu ciekawych przyjaciół, więc chętnie zabiera ich ze sobą do stoiskowania. Na stanowisku będziecie mogli zagrać w WAAAA (dosowisko.net): czyli konkurs na zdarcie gardła - połączenie koszykówki, karaoke i wieży stereo; Karambola (Holy Pangolin): przygodówka-łamigłówka o rozganianiu złych myśli i przywracaniu radości z życia owocoludziom, a także kilka niespodzianek!

SPOTKAJMY SIĘ

ELDERBORN

Wybrany poprzez Próbę Walki śmiałek, najpotężniejszy ze swojego plemienia, wyrusza na wyprawę aby odkryć tajemnicę nieśmiertelności. Wkrótce pozna prawdę o tym, że wieczny żywot może być błogosławieństwem i klątwą zarazem. Aby pokonać przeciwieństwa losu będzie musiał polegać zarówno na swojej sile, jak i sprycie.

SPOTKAJMY SIĘ

FAT DOG GAMES

Firma Fat Dog Games powstała w 2014 r. jako developer tworzący na zlecenie gry online i mobilne. W kwietniu 2017 roku firma zmieniła statut i rozpoczęła działalność wydawcy gier. Kluczowym modelem działania Fat Dog Games jest finansowanie niezależnych zespołów deweloperskich z Polski. Fat Dog Games zajmuje się pozyskiwaniem projektów, szkoleniem twórców gier oraz wydawaniem ich produktów na rynkach międzynarodowych — m.in. na Steam, platformach mobilnych, VR i innych. Wydawnictwo udziela wsparcia finansowego developerom. Modelowe dofinansowanie obejmujące cały cykl zarządzania produktem, od konceptu po sprzedaż, wynosi 100 000zł. Zasady wsparcia i znajdują się na stronie http://fatdoggames.com. Z pomocy Fat Dog Games skorzystać mogą zarówno grupy amatorskie, jak i małe organizacje.

SPOTKAJMY SIĘ

FLIPPERY.PL

Autoryzowany dystrybutor Stern Pinball w Polsce.

SPOTKAJMY SIĘ

FOREVER ENTERTAINMENT

Jesteśmy deweloperem i wydawcą gier na PC, Mac, Linux, iOS, Android i całą gamę konsol. Nasza firma powstała w 2010 roku, a nasza siedziba znajduje się w Polsce. Od stycznia 2011 r. Jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Publikujemy gry opracowane przez naszych projektantów i programistów w Polsce, ale także przez inne zespoły z całego świata. Nasze produkty są dystrybuowane na całym świecie nie tylko za pośrednictwem różnych sklepów internetowych (w tym Steam), ale także w Japonii i Chinach przez naszych lokalnych partnerów. Jeśli szukasz wydawcy, skontaktuj się z nami!

SPOTKAJMY SIĘ

GAMESTORM VR

GamestormVR to niezależne studio, które jest twórcą SteamHammerVR. Akcja gry rozgrywa się w Londynie u schyłku XIX wieku. Zły Profesor Ratwurmm próbuje zniewolić Anglię za pomocą swojej armii dziwacznych robotów robiących spustoszenie w całym mieście. Używając mocy pary oraz XIX wiecznych gadżetów, wsparty wiedzą i doświadczeniem Doktora Obadiah Springhorn'a, gracz powinien bez trudu pokonać mechaniczną armię wraz z ich niegodziwym twórcą. Z pokładu sterowca Doktora jesteśmy zrzucani do wielu lokalizacji wiktoriańskiego Londynu, uzbrojeni w napędzaną parą Exo-zbroję oraz 6-cioma unikalnymi broniami, które możemy ulepszać podczas rozgrywki: tytułowy młot parowy, działo parowe, potężny magnes, piłę tarczową, promień Tesla oraz potężny karabin napędzany parą i siłą magnetyczną. Wybierając różne bronie na każdą z rąk możemy tworzyć potężne i unikalne zestawienia. Serdecznie zapraszamy na stoisko, gdzie będzie można przeżyć przygodę w świecie SteamhammerVR!

SPOTKAJMY SIĘ

GET EVEN: PREMIERA

Podczas Pixel Heaven 2017 odbędzie się polska premiera gry Get Even od studia The Farm 51. W specjalnie przygotowanym pomieszczeniu przedstawiciele mediów i gracze po raz pierwszy będą mogli zagrać w pełną wersję Get Even. Będzie też możliwość spotkania się i rozmowy z twórcami tytułu. Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzeniem odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć. Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracz poznaje meandry fabuły z pomocą dialogów oraz eksplorując interaktywne otoczenie. Platformy docelowe to PlayStation 4, Xbox One oraz PC. Wydawcą jest Bandai Namco Entertainment.

SPOTKAJMY SIĘ

HEIR TO THE HORDE

Altan, son of the Khan of the shamanistic Tavan clan, discovers that their homeland is threatened by an ecological disaster and betrayal. He decides to migrate his people to a new land. Follow the clan's desperate journey, that spans hundreds of years, putting the player in control of a new leader every generation. Beware though, as your actions will greatly impact the future generations, and the future of your clan. Heir to the Horde is a story driven rpg where player's choices have huge impact on the story and game play.

SPOTKAJMY SIĘ

HEXY STUDIO

Hexy Studio to producent fantastycznych modeli do gier bitewnych i planszowych. Gracze będą mogli zaopatrzeć się w alternatywne modele do swoich ulubionych gier oraz w zupełnie oryginalne i unikatowe wzory z takich serii jak Star Scrappers, HQ Resin i Hard City. Modelarze znajdą tu elementy do konwersji i dioram oraz narzędzia i akcesoria.

SPOTKAJMY SIĘ

HIDDEN DEEP

Hidden Deep to zrobiony w grafice 2D thriller sci-fi w którym akcja dzieje się ok 1.5 km pod dnem oceanu. Grupa badaczy wykryła tam dziwne anomalie o nieznanej naturze i zorganizowała ekspedycję by zbadać to tajemnicze zjawisko. Po 564 dniach kontakt z badaczami nagle się urywa. W tym momencie wkraczasz Ty jako dowodzący drugą ekipą, która musi sprawdzić co tam się stało. Hidden Deep to old-schoolowa gra inspirowana klasykami gier i filmów Sci-Fi z lat 80 i 90-tych (m.in. The Thing, Aliens, Another World, Flashback) z wciągającą nieco mroczną fabułą. Bardzo duży nacisk położony został na bogactwie i jakości animacji postaci oraz ogólnym realizmie (jak na grę 2D). Całość jest oparta na silniku symulacji praw fizyki oraz destrukcji terenu.

SPOTKAJMY SIĘ

HUCKLEBERRY GAMES

Huckleberry Games to spółka zajmująca się innowacyjnymi grami MMORPG. Aktualnie zespół pracuje nad produkcją i rozwijaniem wieloosobowej gry RPG – pod tytułem Edengrad. Produkcja jest symulatorem postapokaliptycznego świata. Gracze mogą walczyć, zdobywać surowce, budować domy oraz miasta i wpływać na cały świat gry. W Edengradzie zawarto w pełni realistyczny system ekonomiczny znany z prawdziwego świata.

SPOTKAJMY SIĘ

HUUUGE GAMES

Jesteśmy HUUUGE i tworzymy kasyna online następnej generacji na urządzenia mobilne. Każdego miesiąca z naszych gier korzysta ponad milion graczy z całego świata.

SPOTKAJMY SIĘ

HYPERBOOK

Hyperbook to polska marka oferująca laptopy dla entuzjastów wirtualnej rozrywki i profesjonalistów. Notebooki Hyperbook charakteryzuje możliwość indywidualnej konfiguracji sprzętu: od wyboru komponentów popularnych producentów, poprzez wypolerowanie układu chłodzenia, aż do wykonania spersonalizowanego nadruku na obudowie. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama sprzętu. Od wysokiej klasy laptopów do gier, dla grafików, programistów, fotografów, przez multimedialne komputery dla domu do zaawansowanych notebooków biznesowych i profesjonalnych stacji roboczych. Dzięki zastosowaniu desktopowych procesorów, kart graficznych oraz superszybkich dysków SSD laptopy Hyperbook cieszą się mianem najmocniejszych notebooków na rynku. Podczas Pixel Heaven 2017 będziemy prezentować nasz najmocniejszy sprzęt gamingowy VR Ready m.in modele Hyperbook GTR87 VR2, X77 VR2, SL503 VR, SL703 VR, N85 oraz biznesowy model Hyperbook N13 z zewnetrzną kartą graficzną.

SPOTKAJMY SIĘ

HYPER VR

HyperVR to innowacyjne studio deweloperskie w którym tworzymy gry oraz aplikacje wykorzystujące gogle do wirtualnej rzeczywistości: HTC VIVE, OCULUS Rift oraz Samsung Gear VR. Jesteśmy zespołem z pasją, naszym celem jest tworzenie takich aplikacji, które pozwolą naszym odbiorcom doświadczyć niezapomnianych, ekscytujacych wrażeń VR. Podczas Pixel Heaven 2017 pokażamy nasze najnowsze produkcje: Hyper Arena VR oraz REGENESIS. Oprócz gier projektujemy również aplikacje wykorzystywane w branży deweloperskiej, medycznej, sportowej i wielu innych. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko gdzie dostarczymy wam niezapomnianych wrażeń VR!

SPOTKAJMY SIĘ

INTERKOSMOS

Interkosmos jest mini-przygodą kosmiczną w VR, rozgrywającą się w czasach zimnej wojny i wyścigu kosmicznego pomiędzy USA i ZSRR. Zasiądź za sterami Zvezdy, w pełni interaktywnej kapsuły kosmicznej inspirowanej rosyjską technologią z lat 70tych. Wciel się w astronautę, rozgryź tajniki lotu kosmicznego i wyląduj bezpiecznie na ziemi, korzystając z nieco podejrzanie entuzjastycznego wsparcia NASA oraz Roscosmos.

SPOTKAJMY SIĘ

JUJUBEE

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników CD Projekt RED, Traveller’s Tales oraz Infinite Dreams – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Celem firmy jest tworzenie niesamowicie grywalnych i doskonale wyglądających gier na takie platformy sprzętowe, jak iOS, Android, Mac i PC. Jujubee S.A. jest spółką notowaną na rynku New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. By dowiedzieć się więcej na temat Jujubee i produktów studia, zapraszamy na oficjalną stronę: http://jujubee.pl. Zachęcamy także do śledzenia nas na Facebooku, Google+ oraz na Twitterze!

SPOTKAJMY SIĘ

JUNGLE LABORATORY

Jesteśmy gdańskim studiem deweloperskim tworzącym gry video. Naszym głównym celem jest kreowanie takich produkcji, w które sami chcielibyśmy grać. My – również jako prawdziwi gracze z krwi i kości – podczas swojej pracy na pierwszym miejscu stawiamy wysoki poziom jakości rozrywki. Dobrą zabawę miksujemy z ciekawymi i oryginalnymi mechanikami, dolewamy ogromne ilości wciągającego niczym średniowieczne bagno gameplaya, okraszamy ręcznie rysowaną grafiką i pięknie ozdobione wrzucamy do płonącego kompilatora. Aktualnie w naszym laboratorium sporządzamy nowy produkt pod tytułem Treason Season. Jest to taktyczno-zręcznościowa gra opowiadająca historię, w której miłość puka do niewłaściwych drzwi. Przed graczem zostanie postawione zadanie, polegające na uratowaniu pary kochanków, którzy znaleźli się bardzo blisko ujawnienia ich pikantnej tajemnicy. Niespotykana mechanika, różnorodne i nieliniowe poziomy, oryginalna, ręcznie rysowana grafika i tony humoru to najbardziej pielęgnowane przez nas cechy gry, którą zaprezentujemy w maju na Pixel Heaven 2017.

SPOTKAJMY SIĘ

KOOL2PLAY

Kool2Play jest developerem i wydawcą specjalizującym się w grach mobilnych oraz F2P. Nasz zespół składa się z profesjonalistów dzielących tę samą pasję dla gier, posiadających szeroką wiedzę o branży przemieszaną z wieloletnim doświadczeniem. Naszym celem jest tworzenie unikalnych i innowacyjnych gier dla większej publiczności. Pozytywne emocje oraz absorbujący gameplay to cechy, jakimi odznaczają się wszystkie tytuły wydane przez Kool2Play. Podążamy prostą i uniwersalną zasadą zdrowego podejścia do tworzenia: „rób tylko takie gry, w które sam chciałbyś zagrać.”

SPOTKAJMY SIĘ

KREATORIUM

Kreatorium to platforma wymiany nietuzinkowych przekazów, których nie uświadczysz w oficjalnych kanałach dystrybucji rozrywki. T-shirty i codzienne akcesoria w naszej kulturze to nie tylko elementy garderoby, ale również (a może już przede wszystkim?) nośniki idei, postaw i komentarzy do otaczającej rzeczywistości.

SPOTKAJMY SIĘ

MAGINARIUM

Koszulki, przypinki, podkładki, bluzy, plecaki, torby, kubki i czego tylko dusza zapragnie.

SPOTKAJMY SIĘ

MAXMINI

Zajmujemy się projektowaniem modeli do gier bitewnych i planszowych (obejmującym przygotowanie do produkcji) oraz technologiami szybkiego prototypowania takimi jak druk 3D (zwłaszcza SLA, dzięki czemu modele mają świetne odwzorowanie detalu i wykończenie powierzchni). Oprócz tego przygotowujemy statuetki, popiersia i krótkie serie figurek.

SPOTKAJMY SIĘ

MOVIE GAMES

Movie Games jest polską spółką, założoną w 2015 roku. Obecnie pracujemy nad czterema produkcjami z czego dwie będziemy prezentować na targach, będą to gry: No Drugs oraz Lust for Darkness. Nasze zespoły developerskie pracują w biurach w Warszawie, na Śląsku i w Krakowie. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko!

SPOTKAJMY SIĘ

MGP STUDIOS

Młode warszawskie studio MGP będzie obecne na Pixel Heaven 2017! Będzie można zagrać zarówno starsze tytuły "Sinless" i "Roll'd" jak i sprawdzić się w najnowszej produkcji: Sand is the Soul. Sand is the Soul jest solowym projektem założyciela studia i jest mix'em aRPG z beatemup w mrocznym Witkoriańskim postpunkowym lore. Mnóstwo ścieżek do osiągnięcia celu, oraz systemów moralnych: trzeba się liczyć z decyzjami i czynnościami gdyż wpłyną one na rozwój wydarzeń, by ostatecznie uzyskać jeddno z wielu zakończeń. "Sand is the Soul" był wcześniej prezentowany na PGA 2016 gdzie został doceniony i uznany przez graczy szukających wyzwania jak i wiele serwisów jako jeden z najlepiej zapowiadających się gier indie 2017, min. Gamezilla, Polygamia czy Gamerweb.

SPOTKAJMY SIĘ

MYTHIC OWL

Misją MythicOwl jest tworzenie gier, które rozwijają gracza. Jesteśmy pasjonatami, którzy uwielbiają eksperymentować i chętnie sięgamy po nowe formy.

SPOTKAJMY SIĘ

NIGHTWOLF

Nightwolf to samochodowa strzelanka, której akcja toczy się w retro-postapokaliptycznej przyszłości lat 80., doprawiona muzyką Synthwave. Gramy jako Ricky O'Hara, były policjant, który wyrusza na krucjatę, by zemścić się na facecie odpowiedzialnym za śmierć jego rodziny. W świecie bezprawia to Ricky ustala zasady.

SPOTKAJMY SIĘ

OLLESTUDIO

Wysokiej jakości koszulki w małych nakładach. Szyte w Polsce.

SPOTKAJMY SIĘ

PALADYNAT

Wydawnictwo Paladynat zaprasza wszystkich, którzy chcą poznać świat pełen potworów i antycznych krain na przedpremierowe pokazy gry planszowej Kryształy Czasu - LABIRYNT ŚMIERCI. Zapraszamy też do stoiska wydawnictwa, gdzie będzie można kupić ostatnie już egzemplarze powieści Kryształy Czasu - Saga o Katanie, na podstawie której powstała gra planszowa. Na stoisku znajdziecie też gadżety ze świata Kryształów Czasu, oraz będzie można spotkac się z autorem powieści i gry Arturem Szyndlerem.

SPOTKAJMY SIĘ

PHAGEBORN

Phageborn Team is a young indie team from Zagreb Croatia. Gathered in mid–2015, the team is working hard for the Beta release of our first game Phageborn TCG - an upcoming online TCG set in an immersive new dark-fantasy world with powerful avatars, fast-paced solo and team battles and a massive amount of tradeable cards with endless deck possibilities.

SPOTKAJMY SIĘ

PIKOR

Multitasker! (rzeźbiarz, malarz, rysownik, konstruktor lego i twórca gier!) W sobotę na Pixel Heaven porozmawiasz ze mną, zagrasz w różne gry... nawet te nigdzie nie pokazywane. Dotkniesz kilka klockowych modeli przygotowanych specjalnie na imprezę, a nawet... dostaniesz humorystyczny portret piórkiem! Zobaczysz zalążki nowopowstających dużych projektów: BLEH oraz DIRBOT.

SPOTKAJMY SIĘ

PIXEL. KULTURA GIER WIDEO.

Miesięcznik PIXEL – Kultura Gier Wideo porusza sie w obrębie szeroko rozumianej kultury gier wideo. Oprócz recenzji wybranych tytułów, proponujemy dużo publicystyki, wywiady z legendarnymi twórcami gier, materiały retro, tematy okołogrowe oraz felietony piór branżowych maestrów. O wyjątkowym charakterze magazynu stanowi zespół redakcyjny, w którym z dziennikarzami branżowymi spotykają się osoby odpowiedzialne za powstanie pierwszych kultowych polskich czasopism komputerowych, takich jak Bajtek, Top Secret, Secret Service, Reset czy Gambler.

SPOTKAJMY SIĘ

PLAYSEAT

Playseat® Polska to oficjalny, polski przedstawiciel firmy Playseat® z Holandii, producenta foteli do symulatorów samochodowych i lotniczych z najwyższej półki. Firma Playseat® powstała w 2003 roku, a produkty tej marki dostępne są w sprzedaży na wszystkich kontynentach. Partnerami firmy są gwiazdy motosportu od rajdów po wyścigi F1. Najwyższa jakość za rozsądną cenę.

SPOTKAJMY SIĘ

POLYGON REX

Polygon Rex, gra na urządzenia mobilne, która pozwala Ci przejąć kontrolę nad gigantycznym Tyranozaurem niszczącym miasto. Dokonaj jak największych zniszczeń walcząc z armiami które starają się Ciebie powstrzymać. Gra jest rozwinięciem projektu stworzonego w 48 godzin na konkurs Ludum Dare.

SPOTKAJMY SIĘ

PRINTEXPRESS

Koszulki z nadrukiem. Mimo realizacji dużych zamówień, nie zapominamy o klientach indywidualnych. Dla osób, które chcą posiadać unikatową koszulkę, możemy stworzyć taką już od jednej sztuki.

SPOTKAJMY SIĘ

QLOC

Although we’re recognized worldwide as one of the best porting vendors, we’re more than just a bunch of cross-platform devs. Our team includes over 300 specialists who are also experienced in Quality Assurance, Localization and Art Design. We provide functional, compliance, localization and compatibility testing, translate and localize games in 30 languages, and deliver 2D and 3D graphics, characters and concept art. And everything in a safe environment, because we’re obsessed with security standards. We are simply a first-class service provider that ensures peace of mind, because we guarantee quality delivered on time.

SPOTKAJMY SIĘ

RAFAŁ BRÓZIO

Rysownik, grafik 2D z zacięciem programistycznym realizujący marzenie stworzenia pikselartowej gry naładowanej interakcją i destrukcją. Wszystko to w duchu kina akcji przełomu lat 80. i 90. Rzucisz okiem na ewolucje projektu Dewastator od pierwszych zapisów po najnowsze demo. Do zobaczenia w sobotę!

SPOTKAJMY SIĘ

RED BULL

Red Bull Energy Drink jest napojem funkcjonalnym, który dodaje skrzydeł zawsze wtedy, gdy ich potrzebujesz.

SPOTKAJMY SIĘ

RED LIMB STUDIO

Red Limb Studio to mały niezależny zespół deweloperów oraz pasjonatów gier komputerowych i nowych technologii. Po wydaniu naszej pierwszej mini produkcji “The Purge Day” która ukazała się wyłącznie na platformach VR’owych pracujemy nad drugim już poważniejszym projektem o nazwie “Rise Of Insanity”. Który oprócz VR ma pojawić się na PC oraz konsolach.

SPOTKAJMY SIĘ

RIFTCAT

RiftCat zajmuje się technologią umożliwiającą uruchamianie gier i aplikacji przeznaczonych pod hełmy HTC Vive i/lub Oculus Rift na tańszych hełmach typu Google Cardboard. Graj w pecetowe gry VR na zwykłym Google Cardboard dzięki RiftCat VRidge.

SPOTKAJMY SIĘ

SILVER LEMUR GAMES

Studio zaprezentuje grę Stellar Monarch: symulator imperatora ludzkości, z polityką pałacową, audiencjami, rebeliantami oraz walką z obcymi.

SPOTKAJMY SIĘ

SKLEP KOMIKSOWY

Jesteśmy antykwariatem, z dość długim stażem w branży. Istniejemy na rynku od 2006 roku, możliwe że jest to okres zbyt krótki, by wróżyć zbyt wiele, jednakże wypracowaliśmy sobie pewną renomę oraz grono stałych klientów, co pozwala nam postrzegać przyszłość firmy jako spokojną, bezpieczną i planować dalszy jej rozwój. Kolejnym krokiem było przeniesienie części sprzedaży do świata rzeczywistego.

SPOTKAJMY SIĘ

SOCIABLE SOCCER

Sociable Soccer - duchowy spadkobierca legendarnego Sensible Soccer od Jona Hare w wersji PC, VR i mobile!

SPOTKAJMY SIĘ

TELLO

Chcesz przetestować swoją wyobraźnię? Podejmij wyzwanie i zagraj w Tello! Masz 33 sekundy, aby wymyślić historię do losowo wybranych obrazków. Pobudź swoją wyobraźnię i twórz niesamowite historie!

SPOTKAJMY SIĘ

THING TRUNK

SPOTKAJMY SIĘ

TREFL KRAKÓW

Niemal 70-letnia tradycja produkcji kart do gry i prawie 500 milionów wyprodukowanych talii, trzy pokolenia Pracowników i trzy pokolenia Klientów – Trefl ma powody do dumy! Fabryka kart, założona w 1947 roku jako Krakowskie Zakłady Wyrobów Papierowych, nieprzerwanie aż do dziś dostarcza swoim klientom talie o najwyższej jakości technicznej i najwyższych walorach estetycznych.

SPOTKAJMY SIĘ

VR VISIO GAMES

VR VISIO Games to nowo powstały dział polskiego studia kreatywnego z Trójmiasta skupiający się na tworzeniu immersyjnych gier i aplikacji VR wszystkich gatunków (od space shooterów po kolejki górskie, symulatory wojskowe czy pokoje ucieczek). Wspieramy i streamujemy na żywo rozgrywki w technologii zmiksowanej rzeczywistości. Przedpremierowo na kilku stanowiskach zaprezentujemy naszą debiutancką grę Drone Hunter VR w odświeżonej wersji mobilnej na Samsung Gear VR!

SPOTKAJMY SIĘ

WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA

Studia trwają 3 lata (6 semestrów) i prowadzone są w trybie stacjonarnym (studia dzienne lub zaoczne), na kierunku Film i Multimedia w specjalności Tworzenie Gier Wideo. Absolwenci, po realizacji pracy dyplomowej i zdaniu egzaminu licencjackiego, otrzymują dyplom licencjata. Program studiów został zaprojektowany przez aktywnych twórców branży gier wideo i kładzie nacisk na zdobycie szerokiej praktycznej wiedzy w zakresie tworzenia gier wideo. Przedmioty obejmują projektowanie gier, metody produkcji, metody cyfrowej kreacji artystycznej (tworzenie treści), podstawy programowania, oraz prowadzenia biznesu w zakresie gier. Zajęcia teoretyczne uzupełnione są szerokim zakresem praktycznych zajęć warsztatowych, w których studenci będą samodzielnie tworzyć własne gry w oparciu o poznane techniki i najnowocześniejsze narzędzia.

SPOTKAJMY SIĘ

WORLD LOOM GAMES

World-LooM Games to niezależne studio developerskie zajmujące się tworzeniem gier wideo na platformy mobile, stacjonarne i konsole. Tworzymy gry, w których historia jest zawsze istotnym elementem i angażuje gracza. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi grami na naszej stronie internetowej www.world-loom.com. Szczególnie zachęcamy do obejrzenia naszej najnowszej produkcji Maggie's Movies: Camera, Action!, której premiera miała miejsce 14 lutego tego roku i która wkrótce będzie także dostępna na platformach mobilnych!

SPOTKAJMY SIĘ

ZORILLA STUDIOS

Małe, niezależne studio powraca po dłuższej przerwie na rynek mobilków z odświeżonymi i całkiem nowymi produkcjami.

SPOTKAJMY SIĘ

PATRONAT HONOROWY

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ZŁOTY

PARTNER SREBRNY

MAGIA PAPIERU

Partner Kreatywny

PARTNER STREFY CHILLOUT

PARTNER PIXEL AWARDS

INDIE SUPPORTER

PARTNER TAXI

MEDIA

PRZYJACIELE

KONTAKT

Pytania, propozycje, pomysły? Napisz koniecznie!

KIEROWCA

Robert „Łapusz” Łapiński / robert@pixel-magazine.com / +48 668280363

Jestem szczęśliwym posiadaczem ZX Spectrum+ z interfejsem Kempston oraz monitora Neptun 156 (zielonego). Zapraszam na Pixel Heaven 2017.